قضاوت اکبر خزایی داور حرفه ای پرورش اندام در آفریقا

اکبر خزایی جهت قضاوت رقابتهای بدنسازی حرفه ای به آفریقا دعوت شد و یکی از ۵ داور حاضر در پنل داوری رقابتهای حرفه ای لیبی و تونس بود ، این رقابت‌ها در تاریخ های ۲۲ و ۲۷ نوامبر ۲۰۲۲ در پایتخت کشورهای تونس و لیبی برگزار شد و تنها داور حرفه ای بدنسازی کشورمان بهمراه ۲ داور از آمریکا و ۲ داور از فرانسه این مسابقات را قضاوت کردند .

این دعوت‌های پی در پی از اکبر خزایی تنها داور حرفه ای کشورمان توسط مسئولان ifbb pro نشان از عملکرد مثبت و تبحر او در داوری حرفه ای دارد.

اکبر خزایی تنها داور بدنسازی فدراسیون جهانی حرفه ای ifbb pro یا همان npc در ایران است که عملکرد او مورد توجه مسئولان بدنسازی حرفه ای قرار گرفته تا جاییکه اخیرأ از او بعنوان یکی از داوران رقابتهای حرفه ای آمریکا دعوت بعمل آمد ولی متاسفانه ویزای این داور حرفه ای کشورمان توسط سفارت آمریکا در عمان صادر نشد.

این درحالی بود که مسئولان تشکیلات بدنسازی حرفه ای آمریکا دعوتنامه و اسناد کافی برای اخذ ویزای او را به سفارت آمریکا در عمان ارسال نموده بودند و در بخشی از آن اسناد حتی اشاره به تامین تمام هزینه های جاری و مسئولیت ایشان از بدو ورود تا خروج از آمریکا ایشان اشاره شده بود.
پایان

دیدگاه تان را بنویسید

نظر خود را درباره این مقاله بنویسید